toning av mitt hår!! :D

heeej mina darlings
jag har pecis varit hos frissan och köpt en burk med hår toning, jag kan knappt vänta på att sätta igång!!! :)
ok jag har nu färgen i håret och sitter skriver . hehe det visste nog ni redan efter som jag skriver nu ;)
aja iaf. färgen ska sitta i i 10 min. så vad ska jag göra för att ta kål på tiden??
hmm... JAG VET! jag blogar ;)
när jag var i affären visste jag inte om jag skulle vällja kastanje brunt eller dark red beach
men till sist valde jag dark red beach
tänk om toningen går fel och jag kommer ha jätte rött hår!! :(:(
herregud det har jag inte tänkt på innan !!
men det kommer nog gå bra (hoppas jag).
tror du att det kommer gå bra? eller kanske skulle jag ha valt kastanje brunt det är ju lite rött i också ....
aja gjort e gjort
kram felicia0413

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback