en helg på havet! med mycket mys ;)

heej mina bloggare
har precis kommit hem från en helg på landet!
jag har haft det så skönt och så underbart den här helgen
jag kom till landet på fredagskvällen och var med morfar det har jag skrivit om längre ner på sidan:P
sen på mmorgonen kom mina 2 kusiner och jag morfar mormor och kusinerna packade alla saker och stack ut på havet det såg ut som vi skulle flytta in i båten så mycket grejer hade vi med oss!
vi åkte i kanske en timme sen kom vi fram en ö som hade lite vatten i millan sig som man kunde åka igenom det var så
grunt där att en segelbåt hade gått på grund där vi fick dra upp den gen och sen kunde vi åka igenom
vi skulle till en båtfest där mina morföräldrar var nya medlemmar
vi fick dricka o snacks det fans tre hundar där en som hette
tove.8år kenta,4 år och stina som bara var 2.år
vi lekta med dom och hade väldigt roligt
vi badade massor också
sen var kl.ca 10 så log jag i akterruffen och smsade jag skrev till en kille att jag skulle sakna honom över lovet
efter som jag har varit med dom typ hela tiden i skolan.
han svarade inte på smset tänk om han tror något annat en vad jag menade holy shit!!
aja han fåe tro vad han vill men det var iaf det jag menade att jag skulle sakna honom som en vän
iaf.nästa dag badade vi bara och träffade en snok det var läskigt trampade nästan på den :(
sen åkte vi hem satt längst fram i båten och blev helt blöt av alla vågor som stänkte på mig
ha en fort trevlig kväll
love felicia

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, den är fantastiskt bra =)

2008-06-15 @ 22:18:36
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback