gröna lund!! guud vaad kuuuul

heeej my darlings!
jag har varit på grönan  med mina kompisar
vjag sovde över hos min kompis molly och sen skulle vi möta 7 andra tjejer kl kvart i 11
vi tog båten över till grönan och köpte antre och åkband vi stormade in på grönan och sprang till den nya attraktionen
(vet inte namnet på den) och åkte den var nog för mindre ban men deen var faktiskt ganska roling sen åkte vi vikingagungen vi skrek as högt!
sen bergodalbanan och lite sånt
när kl var typ 2 skulle vi äta vi stälde oss i en kö som inte var så lång men det tog
över en halv timme in vi fick våran korv och pommes frites......:(
iaf. senare tappade jag mitt SL kort och en hundring
då blev jag inte så glad ville inte åka något mer
jag kunde inte köpa ett skit det söööög!
men åkte lite till senare
aja annars var det lul hoppas du har det haft bra
puss hej!
image62det är inte jag på bilden!

Kommentarer
Postat av: Amour

Jo huden blir uttorkad av de flesta krämer på marknaden som innehåller bensinoljor... eller som det egentligen kallas för "mineraloljor" :) Jag kallar dem bensinoljor för det säger mer om deras egenskaper. De är baserade på samma ämne som bensin är baserat på och det är skadligt för miljön och huden!

Kolla mina ekologiska tips på frågespalten i min blogg! :)

2008-06-05 @ 14:17:49

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback