guuud jag saknar er värkligen!! :`(

heej mina vänner
jag har gått en termin i en nyskola och jag saknar mina vänner så himla mycket
hur fan ska jag klara av att inte vara med dom på ett helt sommar lov
jag saknar killarna efteer som jag liksom har varit med dom hela tiden ok typ då
men om du bara kunde före ställa dig hur det känns att vara utan dom jag ska försöka att fråga dom om dom vill följa med på bio någon gång jag en singel tjej med ett gäng killar och en av dom är liksom inte singel hur fan ska
hans flickvän må om vi liksom va på bio om dom bara kunde hjälpa till lite jag har liksom ingen aning om dom saknar mig eller om dom inte vill se mig igen men efter som vi fortfarande är unga så är det väll lite svårt för killar att utrycka sina känslor eller nått har jag hört omogna helt enkelt haha aja :D
vad ska jag göra jag vill värligen inte tapa kontakten med någon av dom över sommaren :(
ha det bra
love felicia

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, skrev en lista på alla filmer jag anser är värda en femma i betyg för några veckor sedan. Men ska ta och skriva ner en topp tio lista inom kort ;)

2008-06-17 @ 21:44:02
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Bra bra ska kolla in det

2008-06-17 @ 22:35:28
URL: http://felicia0413.blogg.se/
Postat av: Sweet 16´s blogg

lovely (=

2008-06-18 @ 18:55:14
URL: http://performance.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback