hår tips! som funkade för mig!

hej hej mina kära vänner
jag har precis kommit ut från duschen !
jag känner mig så jäkla fräch!
har tvättat håret haft ansiktsmask och haft peeling!
man känner hårets doft och det doftar juvligt!
1. jag började med att använda head and shouldes mjäll schampo (för att jag har mjäll)(lite mjäll)
2.sen tog jag en hårinpackning vet inte namnet årkar inte gå och titta men det är en orange liten burk ;)
3. kammade ut håret !
medans inpackningen satt i tvättade jag mig och skrubbade ansiktet och satte på en peeling mask.
sen efter 6 min nuter när hårinpackningen hade suttit klart skölde jag ur det och håret kändes som silke precis som relkamerna för olika balsam/schampon.
4.det var allt ditt hår har nu blitvit som en balsam reklams tjejs hår :D
hehe ha det så bra med ditt silkes hår kram felicia!

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback