kväll med morfar ;)


tjena mitt bena mina läsare
är på landet (ingarö) det är underbart väder lite blåsigt men vart i luften och i vattnet ;)
mormor är på någon sommar fest med sina kolegor på hennes jobb
så jag och morfar har hela hustet för oss själva
vi har precis ätit. vi grallade fläsk carè och klyft potatis tzatzici (vet inte hur det stavas)
morfar hämtade cider i kylen jag hälde upp tog en stor klungk och svalde lite men sen upp täckte jag att det inte smakade som cider det smakade vin jag gurglade fram att det var vin till morfar och gav honom glaset så att han skulle smaka det var vitt vin i ciderflaskan utan att han visste om det  så jag sprang ut och spottade sen skrattade vi jätte mycket åt det det stod VV  på flaskan för vit vit ha det bra
love felicia

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback