sommarlov!! både dåligt och bra :( :)

heej!!
äntligen sommarlov!!!!!
gud vad skönt äntligen är det dags för sommarlov!
ett helt år av slit så är det äntligen sommar !
men det negativa med sommarlov är att
1. jag kommer sakna alla mina klasskompisar
2.man går upp i vikt på midsommar!!!
3. 2:an är bara så hämskt!
jag kommer sakna mäst sakna kill kompisarna för dom kommer jag nog inte vara med så mycket i sommar så jag vill bara säga att jag kommer sakna er men tjej kompisarna kommer jag träffa mycket iaf men kommer sakna er om jag är utomlands eller på landet
men det bra med sommar lov är att man får ata godis(inte så bra igentligen ) bada (det bästa jag vet)
vara med familjen kommer värkligen ha kul
puss puss älskar er
trevligt sommar lov
love felicia
gott

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback