den bästa filmen ever för "ungdommar"

heeej mina kära darlings
jag fick enfilm i födelsedags present förra månaden den heter
she´s the man
det handlar om en tjej som älskar fotboll men deras tränare lägger  ner deras lag..
hon frågar om hon får spela mied killarna men alla skrattar och säer attt tjejer inte kan spela lika bra som dom.......
hennes brorsa ska börja i en ny skola men skolkar i 2 veckor då har hon chansen att spela hennes brorsa och vara med i kilarnas team
det är en spännande berättelse om kärlek och mod med mycket humor i säg jag kunde inte sluta skratta
hyr den eller köp den i tin butik nu!
hehe kul va
image49

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback