fridrottsdag!!! måndag blääääääää

hej hej blogg tittare;)
idag har jag haft fridrottsdag jag tror att det gick ganska bra för mig men det är faktiskt ganska tråkigt! jag hatar att springa stafett och sånt men jag gör det iallafall vill inte diräkt bråka med mina lärare eller nått ;)
vi hade häjdhopp hoppade 1 m och 10 cm sen orkade jag inte mer,vi hade lite brännboll mitt lag van!
sen så hade vi 60 m jag sprang på 9,7 det snabbaste var 9,1 det lånsamaste var typ 14 eller 15 nått
sen i slutet hade vi kurirstafett :(
dom 5 snabbaste killarna och tjejerna i varje klass (det var tre klasser) skulle springa. jag är snabbaste tjejen sa jag skulle bara med bästemde killarna ;)
vi ledde över alla klasserna sen tappade en tjej den och vi låg plötsligt sist alla trodde att vi skulle komma sist
sen så i slutet börjaade vi komma i kapp och vi van!!!!!
ha det bra
love felcia
image59image60 image61han eller hon på bilden är inte jag ;)

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback