sjuk !!! :*(

heeej kära vänner !
hoppas ni mår bra iaf bättre en mig...
igår hade jag 39 graders feber  med huvudvärk och ont  halsen
så jag fick stanna hemma från skolan
sov bort hela dagen igår så jag kommer inte ihåg så mycket men jag kommer ihåg att jag frös i ena sekunden och i andra svettades jag ihjäl så var det hela tiden frysa svetta frysa svetta ....
men idag mår jag gasnka bra har ite ont i halsen men det är inget jag tyckte att jag skulle gå till skolan men det tyckte inte mamma
så jag kommer ligga efter med skol arbetet så måste jag ta hem över helgen gud vad kul!!
NOOOT!
aja mamma kanske har rätt behöver kanske vila upp mig
ha en trevlig tors.
P&K

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback