estland resa!!

heej mina kära vänner det var länge sedan jag skrev sist skäms värkligen!
hur har ni det? hur har ni haft det på sommarlovet??
jag har iaf haft det jättebra har varit i estland på en ö som heter Ösel!
det var ett väldigt vackert ställe med ett gammalt slott det var väldigt intressant !jag lovar det var ganska kul faktiskt
vi bodde på ett spa hotell det var väldgt mysigt fick ansiktehandling massage och manikyr
kände mig som en prinsesa flyget som skulle gå till estland var as litet gukligt plan man fick gå böjd när man skulle till sin plats det var såå lågt tak i flyget det var skit läskigt jag tog kort med mobilen ni ska få se några bilder från ösel
P&K
felicia

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback