girls sleepover! the hole weekend

tjena mittbena :)
jag har varit med pappa och brorsorna dom senaste dagarna jag har varit lite barnvakt när pappa oc louise (pappas tjej)
har jobat det var ganska kul jag matade och bytte blöjor det var blä ders skit stinker som in i hällvete haha. idag var jag hemma med bröderna och bara slappade kollade på tv det var soft.
sen kom pappa hem vid 3 han och jag tog pendeln in till södra station medans bröderna var hemma med deras mamma som oxå kom hem från jobbet när pappa gjorde det bara några minuter senare, iaf. vi sa hejdåå och jag gick hem till mig ch mamma förr att hämta några kläder förr att ha på efter som jag ska sova hosmin söta mollysita<3
sen packadr jag alla mina kläder och såå och gav mig av mot hene efter halva vägen kom jag på att jag hade glömt min plånbok såå jag fick gå tbx ovh hämta den men sen efter ett tag var jag klar sen typ 20 min senare var jag hemma hos molly båda var hungriga såå vi tog¨på oss våra skinnjackor och stack ut typ sen åt vi på en grekisk resturang vi skrattade väldigt mycket hahaha..
sen köpte vi typ ett kg godis och två hyr filmer : changeling med angelina jolie och australia med nicole kidman.
vi satte på changeling först den var super bra och sorlig vi grät lite då och då haha shiit det var jobbigt! men jag ger den
4/5 tummar upp:) sen typ efter vi hade sett klart på filmen gick typ dvdn sönder... :S  sååvi kunde inte kolla någe mer. nuu är klockan 01.47 och molly har däckat för natten hahah jag e skit pigg men det är nog bara godiset..<3 hahaah ska väll följa mollys exempel och sova lite nuu

goodnight<33333333

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :D

2009-06-03 @ 18:43:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jupps det har jag :D

2009-09-14 @ 15:24:01

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback