i belive i can fly

tjenare :)
klockan är just nu 08.52 och jag sitter i mitt rum och skriver lite innan jag ska gå till skolan
idag är det sista skoldagen den här veckan vi är lediga torsdag och fredag
såå det ska blii skönt ska sova hemma hos molly över helgen efter som mamma är bortrest :P
det ska bli kul vi ska nog bara slappa käka godis och kanske cykla bara för att få bort allt godis från midjan haha
men det ska bli kul ska ha gympa nu på morronen på tanto eller zinken typ . såå jag sitter u mina idrotts kläder.
ja hmm vad ska jag säga ? får väll berätta hur min dag har varit senare i kväll :P

ha en bra dag!

dagens ordspråk: om du tror att du kan flyga så kan du det


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback