min dag!!! haft idrottsdag!!


tjaaaa idag har jag haft idrottsdag på zinken ! :P
jag och min klass 6b skulle tävla mot 6a o 6c i stafett 60 m
man skulle vara 5 tjejer och 5 killar . tjerna skulle stå i börjar av dom 60 m
medans killarna skulle stå i slutet av dom 60 meterna.
i tjejernas lag var det : felicia ( jag ) molly , linn, petra och elin.
i killarnas lag var det : micke,knut,hugo (snabbast i 6 an),dylan och joel.
vii jåg under i början såå vi trodde att vi skulle förlora . vi hade varit ganska malliga och sagt att vi skulle äga ut dom hehe
men såå fick knut stafett pinnen och han sparang såå jäkla snabbt att vi fick ledningen men
med inte såå mycket en halv meter kanske. sen fick jag pinnen och jag sprang som en galning ( är snabbast i 6b av tjejerna ) gav pinnen till Micke som sprang i mål , vi vann stafetten såå det betyder att vi är den snabbaste klassen!!
efter när micke kom i mål skrek vii som in i helvete har tappat rösten nu. vi sprang till andra sidan där killarna sdot och kramade dom alla och hoppade upp och ner och skrek att b är bäst! :DD

det var en helt underbar dag men det kommer bättre dagar för snart kommer klassresan och vi ska  åka till gotland!!!!!
haa det gött!!<33333

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback