Dekadansen

tjennamooooors !
jag älskar "steereo anläggningen" morsan har skaffat ! ljudet är helt fucking underbart ( ursäkta )!!
har en ny bas och när man drar upp ljudet riktigt högt dunkar de i bröstet nästan precis som jag älskar !
men jag vill gå på pitbull konserten som kommer vara den 4 maj tror jag i fryshuset ! måste skaffa biljetter till det ! fifan vad nice de skulle vara ! Jag yassin linn och molly antagligen är taggade för att dra dit och hoppa runt som galningar :) någon mer som e intresserad av att gå?
de kommer bli sjuukt tungt iaf !

idag hängde man på zinken och flummade med tjejerna lite och spela lite fotboll :)
det var nice älskar er ! <3  de gör vi om!

och linn synd att du ska dra till London snart ! kommer sakna söönder diig älsklingen min!! :( <333

en roligare nyhet är att jag fyller år om typ 5 dagar ! DEN 13 APRIL! :) då börjar fjortiz året-.- xD <333

jag e sjukt flummig just nu och vill dansa och gå på konserter !! :D <333 jag e lycklig oxå ! har nog allt jag vill ha i mitt liv just nu:

vänner jag älskar och bryr mig om, en kille som betyder mkt , en morsa som e underbar och jag mår så fucking bra ! :)

 


Kommentarer
Postat av: fanny

svar på kommentaren :



Halloj , jag är på fyran , untamed. Berätta ingenting för än så länge handlar typ iiingenting om A-ya. :D

KRAAAM <3

2010-04-11 @ 19:18:26
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback