har tråkigt som du kommer se....-.-

105 frågor om dig själv



1. är du kär? - snart kanske...(a)


2. har du snusat? - nej!


3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nope inte vad jag kommer ihåg...



5. har du blivit dumpad? - aa tyvär..


6. har du blivit slagen allvarligt? - njae tror inte de


7. tar du droger? - nejdå


9. har du pussat en tjej? - kan ha hänt


10. hatar du någon? - ja de gör ja nog



11. älskar du någon? - hell yes


12. har några av dina vänner svikit dig? - inte på ett bra tag ! :)


13. har du djur? - nej :(:(:(


14. har du legat brevid en tjej i sängen? - yez box


15. hatar du dig själv? - nope värkligen inte


16. gillar du orange? - inte ett så stort fan av  den färgen


17. har du haft/har oskyddat sex? - haha nope


18. har du nån sjukdom? - njae? elr e astma en sjukdom?


19. har du skämt ut dej för den du gillar? - många ggr


20. har du en gris? - men OFC..xD



21. har du en plattång? - samma svar som på förra frågan


22. har du en bror? -  har två ;) heeeheeeheee


23. har du sjukt bra humor? - har BÄST humor


24. är du brunett? - aa nästan svarthårig


25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - mmmmmm !


26. tycker du om hästar? -  fina djur


27. har du en hund? - ne, men gudh vet att jag villde


28. har du skilda föräldrar? - aa..


29. har du gått på simskola? -  japp men var för bra ..så jag slutade


30. har du sagt bög till en kille? - ja men i smyyyyg !



31. har du sagt fitta till en tjej? ööhmm... räknas grisfitta???


32. har du fuskat? - bror på i vilket sammanhang??


33. har du en teve på ditt rum? siii


34. har du lunar? - huuuh? kanske ..elr JAG VET INTE?


35. har du MSN? - men yes


36. har du en syster? - har två ;) heeeheeeheeeee xD


37. har du bruna ögon? - nej inga alls!


38. gillar du att fota? - ja de gör jag :)


39. har du sett dig själv brinna? - ofc im on fire


40. hjälper du dina vänner? - ALLTID



41. gillar du tacos?- mmmmmh tacos


42. tycker du att du är söt? -im seeexyyyyyy



43. har du dansat? - i can mooove giiiirrrrl


44. har du spelat fotboll? - japp o de e GRYMT kul


45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? -  ja deffenitivt


46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - kan, kan jag . vill, vill jag inte.


47. har du ätit sniglar? - DET HAR DU INTE MED ATT GÖRA !!!!!!!


48. äger du en locktång? - har redan lockigt hår -.-


49. gillar du att tugga tuggummi? - ofc


50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - ja, man vill ju inte lukta skunk...-.-

51. gillar du kläder?- på mig? ja. På dig ? hell no ;)


52. hatar du falska vänner? - vem gör inte de


53. gillar du räkna matte? - NEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!

54. älskar du någon nu? - aaa :)


55: har du gråtit inför en vän? - de har hänt några gånger ja...x)


56. kan du sjunga? - inte enligt mig nej men de skitar jag i jag sjunger iaf !


57. har du sett nån dö? - ja


58. säger du vad du vill? - ja duuuuuhhh

59. är du stor? - är så stor jag ska vara


60. vad är ditt hela namn? - Felicia Rhian Rollins



61. kan du tala spanska? si me llamo Fellan me gusta fernando torres

62. är du kortare än 1.60? - nope är 11 cm längre


63. älskar du sommaren? Jarå mycket


64. älskar du vintern? - Ibland


65. har du mer än 6 par skor? - Ja de har ja


66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ALLTID


67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - JAPP för skojjs skull

 

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? -neppz


69. gillar du att städa? - ibland men inte mitt rum


70. gillar du att sova länge? - de e bäst



71. har du vart med om en olycka? - har varit med om flera


72. är du förvirrad? -  vah?? jag?? ööhm..?? vaaah?? vad var frågan?


73. har du mer än 6 par byxor? - nee de tror jag inte .. elr jo kanske..


74. har du förlorat en vän? - ja de har jag nog :(


75. gillar du att shoppa? - som tusan


76. har du varit i paris? - nej...


77. gillar du ormar? - vackra djur men piss bajskorv läskiga!


78. klarar du dej själv? - ja men jag vill inte klara mig själv


79. har du lagat mat? - aa de har jag mat e trebligt o gott


80. är du klantig? - aaaaa (a)



81. har du foppatoffler? -nej fifan


82. har du mer än 20 låtar på din data? JESUS JAH


83. sminkar du dej innan skolan? - varje dag typ


84. har du träffat en kändis? - jadå :)


85. har du mer än 7 par nagelack? - deffenitivt


86. har du busringt? -vilken jävla sär fråga -.- !!! xD men JA :D


87. har du skällt på din bror? - ja många grr


88. har du en vän som skiter i dig? - nepp :) sånna vänner har jag inte


89. har du velat göra saker men vågar inte? - aa gudh ja ..:(


90. sover du med nått gosedjur? - ja HIPPO!!! ( linn håll dig borta! )



91. har du åkt nånstans utan att du får? - yao


92. vill du bara bort ibland? - hänt


93. har du tältat? -aa men länge sedan


94. har du brännt dig? - mmh jävla ungn...


95. har du lekt med levande ljus ? - alltid


96. har du lekt anden i glaset? - vet inte


97. skäms du ibland? - haha jmen duuuh !


98. bor du i skåne? - nej då skulle jag ta självmord


99. gillar du hip hop/rap musik? - de e some goood stuff


100. är du på sista frågan nu? - öhm snart såå



101. är du singel? - nja halvt ;)


102. har du åkt flygplan nån gång? - de ÄGER!

103. är du romantisk ? - dina ögon tindrar som två bajskorvar !!! :D :D <3 <3 *fniss* *rodnad*


104. är du blyg? - aa tyvär ibland..:/


105. har du svarat på alla frågor?- japp NU har jag det :)

______________________________________________________

 

jag vet att jag inte borde svarat på alla frågar men de e kuuul! xD


Kommentarer
Postat av: Tintintintinitnitntitn

Tog du den av mig? ;) <3

2010-05-03 @ 21:52:25
URL: http://barnetarne.blogg.se/
Postat av: Fellan Bellan

svar: jappp!

2010-05-13 @ 14:54:30
URL: http://felicia0413.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback