im bad and you know it

Tja tja
är hemma hos farsan just nu men funderar på att dra hem snart...
är lite förkyld just nu men jag får försöka bli frisk till i morrn... :P men även om jag e lite täppt i morrn så hoppas jag att de e okej för dig Linn? tror inte Cw bryr sig så mkt om de hahah xD fifan jag e helt slut haha xD mina bröder sitter hät bredvid mig o tvingar mig säga vad jag skriver.. :P gudh vad jag älskar mina små knattar :) dom e mitt allt och jag kommer ge dom massa godis när vi går till affären någon dag ( hahah nu blev dom glada )
just nu sitter jag i soffan och messar lite och försöker planera morrgon dagen :P
ska nog ringa linn och fråga henne om va vi ska hitta på haha :)

har någon nått tips på hur man kan bli friskare snabbare? några huskurer?

tack tack
// fellan bellan

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback