it´s just me, you dont need to worry

goodmorning my dear.

hänt lite grejjs i veckan som jag tänkte skriva lite om :)
i tisdags så träffade Jag o Linn Love på Zinken. vi flummade runt lite där och han brottade ner mig typ 30 gånger haha xD jag fick ner honom typ ... en gång? eller en halv gång enligt Linn efter som jag redan låg ner ,hah.
men de var kul. har ltíte ont i ryggen efter att mr.Lind satt på den haha men annars mår jag Prima !

på onsdagen drog jag o linn till fotöljen och babblade ett bra tag om konstiga grejjer haha xD
sen drog vi och köpte en blomma till min mamma som förövrigt fyller år idag ( 1 april ) sen drog vi hem till mig träffade mammas kompis Kieth som kommer laga all mat till festen ikväll. sen drig vi och åt pizza på min favortit pizzeria.  efter de gick vi till muk och träffade alla vännerna :)

så idag är de torsdag och jag vaknade klockan 7 av att morsan kom in till mig och sjöng : ja må jag leva, om och om igen tills jag inte kunde hålla mig längre och började asgarva. Klockan 9 kom hela familjen iklädda påskkärring outfits , de inkluderar min morfan som hade sminkat sig oxå haha de såg sjukt kul ut lägger nog in en bild på de senare efter allt :) sen drog dom och vi började städa och fixa och hålla på. mamma drog till frissan då passade jag på att gör mig i ordning och duscha och så. nu är klockan kvart över 4 och allt e snart klart. kieth lagar mat och jag sitter här vid steereo anläggningen. tror att allt kommer bli skitbra ! om 45 minuter kommer lillz till mig och hjälper till med det sista :)

<---- bild från zinken.

jag e mosad... de kanske syns? xD hahah men de var kul <3


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback