jag ser att du spanar in min kuk så jag vet att du vill ha mig !

SHOOOBREEEEE!!
nu har man fyllt 14 och man börjar bli en stor flicka xD har fått många presenter bla. en mobil ( VIVAZ!!!!!) jag o Lills ska gå på Pitbull konserten den 4 maj o de ska bli tööngt ! har fått en Fernando torres trlja som jag e grovt kär i ,av mina fina flickor! men just nu ligger jag i soffsen o chillar med mina cutiepie  bröder o messar med min pöjk ;) <3 kärlek till honom ! vill läga ut lite bilder men tyvär så har jag inga bilder på farsan data ( den jag använder just nu...<3
funtar på att ringa lite fölks men jag e inte säker på om jag orkar hitta på någon o dra in till staden... vi får se.
som alla vet är jag en bok-neeeerd och har läst un en 500 sidors bok på en dag ( i know im A....wait for it.. mazing ! )
så den 4 boken i seiren jag läser kommer ut på svenska i agusti...-.- så jag ska köpa den engelska versionen istället orkar inte vänta på den svenska...:) <3

nu ska jag vara lite social mot familjen... c yah !

// Fellan Bellan Fillefjoooonk

ps. hanna får stå för rubriken idag ( tjejernas nya raggnings kommentar )

Kommentarer
Postat av: hanna (aka the king of the kings)

OH YEEEAAAH MY DICK BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARD AND THEY'RE LIKE OH HANNA :D :D :D :D

2010-04-30 @ 16:26:49

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback