just a fucking normal girl Im no damn superhero

tja jag vet att jag suger på att uppdatera bloggen.. men whatever de finns ju inte många som läser den så de är inte en så big of a deal men jag gillar att blogga , och jag gör de när jag känner för de.

äntligen har min Linn kommit tillbaka från london som hon var fast i pågrund av den jävla vulkanen
( sry vulkanen ) så jag börja grina när jag såg henne när  hon kom tillbaka hahah men ala vet att jag är lite kännslosam hahah xD ( du ska se mig när jag kollar på titanic ) har läst ut alla utkomna böcker i vampire acadamy  :) väntar på att nästa ska komma ut nu . fick två böcker av morsan ena heter nattens begär ( sjuuukt bra bok ,välldigt passionerad o romantiskt bok men även spännande ) den andra heter så värt. den har jag snart läst ut ;) <3 ikväll kommer tjejerna hem till mig för en tjejkväll bara inge spec, men de kommer bli grymt naaaz ! <3
det blir tacos ben and jerrys o andra grejjs ;) <3

nu måste jag forsätta städa.... hare gött !


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback