Mindbreaker

jag vet inte riktigt vad som är grejjen med mig ibland...
men ja jag är väll själv destruktiv eller någon liknande...
fan, dagen har varit bra träffade linn och Elli hela dagen :) vet inte om de kommer bli något mer mellan dom.. men om jag känner mig älskling rätt så e jag inte säker på hur länge detta kommer hålla.. men om jag får bestämma så säger jag att dom borde vara med varanadra för de kan funka riktigt bra mellan dom..:)
tyvär har jag inte träffat min fina pöjk idag... :( han var med Adamish på io/iu elr nått sånt .. ett internett cafe var de iaf .

men jag var med Cw i tisdags iaf..:) och allt jag säger att han luktar bättre än dom flesta jag träffat
( muums säger jag bara ) :P
hoppas att han läser detta faktiskt haha de skulle vara lite kuligt :)

jo och adam ringde till honom medans jag var där och snackade med honom om lite intressanta grejer..:P fick reda på vad adam sagt till Cw när adam messade mig ,
haha och gjorde mig grovt generad :P

nu är de onsdag och jag har kollar på greys anatomy och hyllat Baylie ( kan inte stava )<3

saknar min Cw just nu :( så ska roa mig med att kolla på bilder på honom xD
Ha de så kul Fellan...(a) xD

 <---- hihihihihihih♥

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback