påsk

tjenna
har varit på landet över helgen ..<3
så har inte kunnat blogga :( men aja...
just nu sitter man o chattar med snöggingen :) <3
har funderat på vad jag önskar mig i födelsedags present... en mobil har ja önskat mig av morsan men de kommer jag antagligen inte få... men jag hoppas på de.. och jag fick plötsligt en insikt av att jag värkligen vill ha ett guldhalsband med ett litet hjärta på...:O morsan o mormor har ett haha så de e kanske där i från man har fått insperationen ifrån ? xD
nu ska jag hem till pappa och göra familjen sjuka med min jäkla förkylning xD på tisdag ska jag trädda Cw :D woohoooooooooooo!! :D man längtar :P <3 <3
ne nu måste jag fixa de sista ... adjöööö!

/ fyllis , fyllan och fellan xD

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback