100 inläggs jubileum?

Nu har jag tydligen skrivigt 100 inlägg ! wohoo antar jag :P men detta inöägg blir de 101 inlägg faktiskt men det skiter vi i hahah ! :P

men iallafall!

livet har flytit på som vanligt antar jag .. lite strul med toaletter och feta kossor i skolan
( linn you know what i mean girl! ) annars har allt varit finnemang antar jag:P
har föresten rammlat ner från en plint i fredags linn garva så mkt att hon rammla ner oxå hah :) vi är för sköna
beeboo! <3

de e lite strul mellan hanna & måns men jag hoppas att allt löser sig, för jag vet att som e som gjorda för varann. vad har hänt mer? jo, jag o linn drog hem tidigt i fredags för vi pallade inte va kvar o tråka när man kunde vah hemma o slappa :)
och jag har hoppat ut från altanen på landet rakt ner i en snö hög som var runt 6 meter hög ! :O SJUKT underhållande var det iaf.

fixa ihop en liten alckohol fri drink till mig själv nyss bestående av grantäppels-loka och svartvinbärs-saft.
Man är ju ganska finurlig ibland..

Nu ska jag smutta vidare på drinken så ni får ha det gott ni finurliga o pinuliga människor ! <3

FELLAN BELLAN ROLLINS


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback