day after day is the same

ja vet inte riktigt vad jag ska skriva.
men jag känner att jag behöver skriva av mig lite.
så jag babblar väll på lite antar jag..
ni vet nog redan hur mitt liv är just nu. Så jag kommer inte skriva så mkt om det.
jag kan berätta något posetivt. jag har blivigt kusin igen. :)
min moster har fått en liten dotter :) hon är nu 3 dagar gammal och hon har redan fängslat hela min familj. jag har gått dit i två dagar i rad och bara suttit på en stol och vaggat henne,tittat på henne och pussat på hennes lilla lilla huvud.
Det är väldigt svårt att förstå att alla har varit så små någon gång.. hennes fötter är sååå småå och söta men tårna är ganska långa .. de såg väldigt roligt ut att jag skrattade högt. hon har inte fått något namn än men
några av alternativen är : Nelly, Janina och latiffa ( det sist nämnda namnet passar henne inte alls enligt mig )

ja nu har jag berättat något fint. Har nog inte varit så lycklig som jag var då med lillkusinen på sjukan :) <33
men de var då ja..

om min kompis läsare det här kommer hon tycka att jag spelar över lite med mina problem men de tkr inte jag . det finns så mycket jag igentligen vill skriva. jag vill skriva ner minnen om honom så att jag aldrig glömmer dom. och ded tänker jag nog inte göra än de e alldeles för svårt. men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra med mig själv just nu..

den här texten är kanske inte så sammanhängande som jag vill att den ska vara men just nu har jag inte ork att redigera den . så om de e tusenstavfel och sånt så är jag ledsen för de..

nu ska jag ta och sluta skriva..

jag älskar er mina fina vänner !
// fillepino

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback