kärsön xD ön där alla blir kära !

godafton kära medbordgare! x)

jag vet att jag borde översätta mitt förra inlägg , det stod ju på spanska.
men förlåt har jag inte orken att skriva om de ... men jag kan berätta nått roligt istället.
Jag känner en Kille som heter Jerry och honom har jag känt sen jag var runt 4 år. Men vi har inte träffats sen vi slutade dagis.. jag ringde honom igår runt klockan 11 på kvällen ( vi hade messat innan ) han berättade att han var med sina kompisar med brobyggarna ( en organisation för förortskillar ) dom får göra nästan allt dom vill som att åka skidor och bowla. Men idag var dom i en stuga ute vid drottnigholm. Det var sjuukt kul att snacka med dom och bara att höra Jerrkans röst hah . dom babblade på som tusan och frågade saker och fick mig att skratta hela tiden. Dom hade bestämt att dom skulle dygna ( uppe dygnet runt ). så jag snackade med killarna i ca.7 timmar xD det var skit kul. vi slutade snacka runt 6,7 på morgonen då var jag så trött att jag nästan inte kunde hålla mobilen vid örat..:P

men det var sjukt kul att få snacka med honom igen . man lixom lyssnar på hur dom snackar o hur dom skrattar.
jerry har ett sjukt fint skratt,vilket jag såklart berättade för honom. haha hans kompisar bah ooooooh rooodnar u jerry haha xD de var kul med tror inte att han gjorde de :P 

nu ska jag vara social med familjen skriver senare!
pussar o kramar !
// Rödöra 


Kommentarer
Postat av: vem tror du ;)

Hahaha joo jag rodna xDD

2010-03-15 @ 23:07:23

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback