20 inlägg kvar! xD

Halli Hallå där hemma ! :)

jag har precis kommit på att jag har 20 st injägg kvar tills jag har skrivigt 100 st! det blir ju lixom ett jubileum då hahah :)

jag kom precis hem från skolan (blää skola..)  dagen flöt på ganska snabbt hände lite pinsamma grejer lite då och då men de var bara roliga grejer :P bara fråga om du vill veta ;)  stack ner till vår matsal där dom hämska SODEXO ( mattanterna o de ) jobbar! Vi har hittat sten,hår,mask i vår mat! men amn hoppas att maten kommer bli bättre den här terminen ( men de kommer inte hända iaf... ). nu sitter jag bara här framför datan, har tryckt i mig lite kladdkaka som man gjort igår. Chattar lite på msn,sånt där.. tror att jag ska skriva lite mer på min bok men jag har helt enkelt inte fått in den rätta skriv kännslan..

skriver nog mer lite senare efter jag har käkat middag och gjort läxorna..
men tänkte först lägga ut en liten låt som jag blir glad av :P

pussar och varma kramar i vinterkylan!

// Felicia ! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: faannyy

svar på kommentaren :

Hih , jo , jag hörde att det var stängt , konstigt!



Taaack , detsamma!! :D <3

2010-01-12 @ 20:05:39
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback