And here we go again!

hello my dear !

en ny vecka och framför allt en ny skolavecka har börjat och detta är inget jag är direkt överlycklig över!
visst de e alltid kul att umgås med sina kompisar i skolan men lektionerna vill jag inte ha , även fast jag vet att jag måste härda ut skol-skiten... idag är den en vanlig torsdag som faktisk är en ev mina favortit dagar i skolan eller de brukade iaf vara en av mina favorit dagar innan vi slutade att ha inne gympa och började ha skridskor..
jag gillar värkligen inte att åka skridskor! men känner sig som en ihjäl frusen bambi ! ! inte skönt säger jag bara !
jag har kommit på en ide som kan hjälpa barnen i haiti lite :) e sjuukt stolt över den iden faktiskt ! :D hela min familj är sjukt stolta så de är jag glad för :) men nu e bara problemet att några elever i min skola kanske inte vill ge en 10:a till röda korset.. så vi får se vad som händer med de om ideén går igenom kommer jag skriva hela idean på bloggen :P <333

jag e sjuukt hungrig och sitter och tänker på om jag ska ta och steka lite grill korv ( den godaste korven enligt mig ) och sätta korven i brödet där den hör hemma xD<33 misstolk vah ! :P

De e lite strul med Pepsis liv just nu och jag ber till gud att det kommer bli bättre snart! så mitt hjärta och mina tankar är hos honom just nu !

nu ska jag sluta !pussar och varma kramar i vinter kylan !

// Fillefjonk !

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback