dags att åka hem från pappa o bröderna!

Halli hallå!
vaknade runt klockan 10 idag vilket jag e stolt över efter som de senaste
dagarna har jag vankat runt 1 och de e skönt att sova länge men man vänder lixom på tidsdygnet. vilket inte e så brta enligt mig hahah :) så från o med nu sja jag inte gå upp efter 10! jag kommer antagligen inte klara av de men man får försöka iaf. tycker jag hihi! :) igår kväll spenderade jag kvällen framför datan och fixade med att redigera om lite bilder. jag e ganska nöjd med slut resultatet faktiskt :)
idag e det Söndag och jag ska  åka hem från pappa om en kvart ungefär tror jag :) åka lite pendeltåg och sen sticka hem till de ljuva söder igen hah:)
jo föresten jag har blivigt sams med hm killen jag typ "dejta" och vi e kanske inte vänner men på god väg att bli det. :)
så jag e glad över det iaf. jusste ja! jag har igentligen två bloggar den här och en som heter FilleFjonk.devote.se. men jag har inte kommit på vilken jag vill lägga ner om man säger så :P jag tror att jag vill ha kvar den här för de e den jag använder mest iaf :)

ne nu ska jag sluta skriver mer senare!
pussar och kramar
// Fillefjonk också kallad Felicia ;) <3 <3 <3

jag o linn <------ detta e bilden jag fixade ;)

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback