dikter o fina texter :) <3

Hejsan svejsan!

jag har tänkt på en sak.. jag skulle vilja lägga ut lite dikter o fina texter på bloggen :) <333
asså typ lite dikter som jag tycker är fina och vackra :)
just nu letar jag upp lite olika texter på olika sidor på nätet och här är några fina dikter o texter som jag gillar :)


Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så
.
_____________________________________________________________________________

Vi Går Längs StrandKanten Och Viskar Varandras Namn.
Vi Går Längs Paraden Och Viskar Om Hur Mycket Vi Älskar Varann.
Vi Går Bland Blommor Och Blad Och Säger: Jag Hatar Dig. Jag Går Bland Spruckna Hjärtan Och Ångrar Mig

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback