Elvis Presley in my heart

Tjenixen !
är hemma hos farsan o bröderna igen denna helg. har saknat mina bröder sjukt mycket så det känns finnemang att få träffa dom igen ! men nackdelen med att vara hemma hos pappa är att det finns inget att göra ! inget alls förutom att sitta framför datan eller tvn. Eller leka med bröderna men det orkar man inte göra såå länge...
så idag har jag gjort precis de..
eller jag snackade med Linn i telefon i ungefär 1 timme o 40 min ;) vi flummade lite på msn oxå hahah xD
alla mina vänner var typ på muk igår men jag ar hemma och tråkade.. vilket SUGER får balle ! (ursäkta språket )!
så är lite deppig att jag missade fredagskvällen med dom... men aja det kommer flera fredagar!
nu sitter jag här och lyssnar på lillebrödernas snarkande xD båda somnade på helt random sätt haha :P ena på golvet andra sittande på en stol mitt i lunchen. det gav mig ett gött skratt. farsan är ute och köper lite pepsi o choklad till mig ( MÖÖMS )
på fredags förmiddagen så hade jag och klassen musik lektion och innan musik lektionen så dampade jag lite på några tjejer som inte fattar vissa grejer i livet haha ;P <333 vi fick höra lite elvis låtar så nu e jag lixom kär i elvis ! synd att han blev fet o gammal för han var jätte snygg som ung! om du inte är så insatt så lägger jag ut en fin elvis låt som många känner igen o hört förr !
pussar o kramar i vinter kylan! <333

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback