kräftdjur.... -.-

tja tja!
har precis typ gjort klart min No-läxa som var att ta reda på fakta om kräftdjur.. -.-
kuul vah!?  såååå interessant.. NOT men i morrn så har man NAMSDAG!! så det ser man fram imot lite brukar alltid få någon present då eller så hihi :D
idag har de inte hänt något spec bara varit i skolan och verit hemma hos min kompis Linn hela dagen typ. käkad ehemma hos henne vi åt hemlagade hamburkare och hemlagade pommes , jäätte gött enligt mig !! :D
som efter rätt åt vi äkta vaniljglass ! :D mööms!
så nu e kl. halv 11 och jag ska sova lite ! skriver i morrn!
pössar och kramar!

SLUT I RUTAN!!


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback