Namsdag idag!! :D

hejhejhej! :D

idag är de den 14 januari och jag har namsdag! :D woohooo!! :)
min mormor kommer över snart så ska man fika lite men bullar o saft ( elr kaffe) ;) min dag började me att mamma väckte mig och sa att hon hade fixat skoones
så de åt man till frukost. sen stack man till skolan och hade syslöjd först med våran sjukt läskiga lärare.
sen gympa,lunch och senare matte och svenska. vi slutade dagen med teknik.. jag gillar seriöst inte teknik tkr att de är skukt tråkigt. men våran teknik lärare är helt okej! :)
så nu har man tultat hemmåt i sälskap med min kompis molly. så nu e man hemma och längtar efter morgonen dagen då man ska vara ute med kompisarna på kvällen. det kommer bli nice om allt blir som man har planerat :P

Jusste, en ny kille har börjar i min klass. Eller ny och ny är han inte han har gått i vår klass förrut men bytte i början av 7 an och har kommit tbx til oss andra termin. det är kuligt att ha han tbx ;)
Men de skulle vara kul om en Helt ny kile börja ivår klass. ( snygg oxå! ).

men nu ska jag sluta! ska kolla upp Kräftdjur igen på datan tror jag men det orkar jag icke göra nu för det är ååå boooooring! xD

pussar och kramar i vinterkylan!! :D

//Felicia R

ps. den sjuukt fina och heta killen på bilden om ni inte visste det är FERNANDO TORRES!! :D min blivande man !


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback