plugg och annan skit idag!

godmorgon sverige!

jag har tänkt att jag borde klaga lite över den kommande skolveckan !
nästan varje dag nästa vecka har vi något prov eller muntliga redovisningar!
och jag hatar värkligen muntliga redovisningar.. de gör säkert många mer men jag snackar som en jäkla duracell kanin när jag blir närvös.. och de e inge bra kan jag lova...
så denna helg blir det inget roligt asså bara plugg plugg och mer plugg..
aja igår kväll var jag ute lite med polarna och kollade på någon sjuk B-film som inte var direkt bra.
men aja kvällen var helt oki lite seg bah så efter ett tag stack jag hem och kollade på film o drack cola ( mööööms ) så snackade lite med sociala personer på msn som räddar kvällen.
men jag ska faktiskt se filmen avatar igen denna afton!

WOOOHOOO! jag älskar den filmen dyrt o heligt så har tvingat morsan att se den med moi haha xD (a)

 

men nu orkar jag icke skriva mer:P
så du får ha de braaa! BYE BYE!
//fillefjonk !


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback