skämmigt värre yaaoo xD

hallu igeeen :P

Tänkte bah skriva lite om en pinsam händelse som jag råkat ut för i hmm.. måndags tror jag..
jag och mina två kompisar stack ner till en ungdomsklubb som finns här på söder runt 7. vi satt där o babblade på så kom min snygging och hälsade lite på han o snackade med honom.. så kom hans kompis hmm vi kallar honom mr.R ;) och började snacka med mina kompisar om att jag o min snygging ligger med varandra ( vilket jag inte gör ! ) och massa sånt jag trodde att jag skulle skämmas ihjäl! det va sjukt pinsamt efter som jag o snyggingen inte sa något alls till varandra medans mr.R snackade på om oss..... men så brast allt för min ena kompis o hon började asgarva så det slutade med att jag,snyggingen,mina vänner o mr. R ASGARVADE de var sjuukt pinsamt men sjuukt underhållande säger jag bah ! :P <333

pöööözzar!/Felicia

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback