skolan börjar for real now!

tjenixen!

fy faan nu har skolan värkligen börjat, och alla spår av det underbara lovet e puts väck borta! :(
och jag lovar att min svenska lärare var på nu-torterar-jag-mina-elever humör!
hon var till och med hämskare än vanligt! hon ba till en kille i min klass : fan sluta nu!, vill du att din och min relation ska förändras?? han ba :  men jag..  hon : nej nej ! svara på frågan!! och de som e jobbigt med mig e att jag är en sådan tjej som älskar att skratta och jag tycker att skratta e det bästa som finns! och jag var på¨sådant glatt och muntert humör på morgonen och så kommer stina( vampyren ) och förstör mitt bubbliga humör. men som tur var fick jag tillbaka humöret efter svenne lektonens ( haha svennelektion ) slut. så dagen flöt på med lite roliga händelser före lunchen och efter lunchen. skol dagen slutade med gymnastik .

min pooolare linn skickade en låt till mig som hon sa att hon gillade, och de visade sig vara en låt jag älskat när jag var yngre. och så nu lyssnar jag på en låten dygnet runt!
Den heter "min första största kärlek" låten e gjord av "sk8" han som sjunger sjunger inte så bra men texten e fin och den har något speciellt :)

en annan bra låt är "fireflies" gjord av "owl city". den e väldigt bra med ett ganska unikt text system  ;)
nu ska jag käka lite skriver nog mer senare om jag har nått att skriva om:P

PUSSAR O KRAMAR!
// FilleFjonk


Kommentarer
Postat av: Filippa

sv; Tackar! :)



Haha, ja! Det är bara att stå ut! :D Kram

2010-01-11 @ 20:58:21
URL: http://flings.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback