tjaba tjena 2010!!

halli hallå!
SHIIT !
Det var ett bra långt tag sen man skrev något blogg inlägg jag ska inte skylla på att jag inte haft tid , för jag har haft mkt tid över. men jag har nog inte orkat helt enkelt, de e grejen tror jag.. men jag tänkte skriva lite nu för jag har helt enkelt inget annat flr mig. livet har rullat på. de har nog inte hänt något direkt stort den senaste tiden. man vaknar på morgonen går till skolan slutar skolan går hem gör läxor äter mat går ut o träffar kompisar och går hem o sover. De nog den vanligaste skol-dags rutinen tror jag. men nu har jullovet precis tagigt slut och skolan börjar igen. har hm.. "gjort slut" med en kille som jag gillade sjukt mkt men jag visste att de inte skulle funka mellan oss. ibland ångrar jag mig att de e slut mellan oss men de finns inge att göra åt de efter som att ja vet att han inte gillar mig ens lite.. så ja.. såå de blir lite jobibigt att se han i skolan nästan varje dag men man får helt enkelt bita ihop va?

men nog med kill problem! just nu e jag hemma hos min pappa (o hans tjej) o mina småbrorsor. min äldsta lillebror gav mig precid ett armband :P väldigt sött faktiskt med svarta o vita pärlor. han e 4 år nu:) i julklapp så fick jag min efter längtade Disel parfym som jag velat ha i måååånader! :P så jag e lycklig över det !
men nu ska jag sluta. skriver nog lite mer om några minuter men för nu säger jag
puss och adjö!

//FilleFjonk

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback