woohoo ! bloggens nya utseende e nu klart!! :D

HALLÅ DÄR ! :D

Nu har jag fixat klart blogg uteendet och jag hoppas att någon tkr att det e snyggt? :)
men nu ska jag nog slagga och tvätta av make up-et. men jag vill skriva lite iaf hah :P
i morrn blir det sovmorgon sän bär det av till skolan som vi alla ser fram imot

 *host* NOT *host*

vi börjar med svenska igen och jag hoppas att Stina (vampyren)inte är på oh-nu-ska.jag-tortera-mina-elever humör! isåfall kommer jag inte klara av svenska lektionen! men jag får nöja mig med att vi inte har grammatik längre och att vi istället har sagor och berättelser. jag tror att det kan bli helt okej.
Jag vet att jag redan har sagt detta men du måste värkligen börja lyssna på låten "fireflies" ! youtube klippet finns längre ner på sidan bara så du vet ;)

ne nu sja jag nog sluta ha det så bra ! :D

pussar och kramar

// FilleFjonk även kallad Felicia :) <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Tuva

Hej Hej!

Fin blogg! Vore kul om jag fick en kommentar av dig!



Kram Tuva

2010-01-12 @ 07:10:40
URL: http://guitargirl.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: heej tuva! tack tack :) ska kolla in din blogg nu och kommentera ;)

kram!

2010-01-12 @ 15:33:25
URL: http://felicia0413.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback