GREYS

japp jag vet man borde inte fasta för en serie igentligen...
men de e precis de jag har gjort vilket suger !!
Jag o morsan satt och kollade på greys som vanligt när en man plötsligt börjar skjuta på alla !!
så massa dör i serien !!! och så slutar de cp med att derek blir skjuten och jag sitter och bölar med mamma...-.-
fiiifaan vad hämskt det här är asså... men jag orkade inte vänta en vecka för att få se avslutningen så jag bara sökte lite på nätet och hittade avsnittet och nu har jag sätt den.

den BÄSTA fucking avsnittet på länge ! man gråter och hjärtattpumpar sååå jäkla fort att man tror att det kommer sprängas ur bröstet ! shiiiieit man borde inte bli s påverkad av serier igentligen men tyvär så har JAG intget val för jag blir lätt påverkad säger jag bara! 

böcker och filmer asså det går inte ! jag gråter och skrattar till böcker och filmer.. och efter som de är bara i mion fantasi som jag ser allt så måste jag ha en riktigt bra fantasi assåå... xD 

ne nu ska jag sova snart...
har haft skolavslutning föresten !

det var ööh.. trevligt..xD haaha de hände inget nytt man fick sin macka och sin betyg typ grejj och sa hejdå..kram kram.. och drog...

träffade fanny,tova,tintin,mille,dexter,joel och anton efter skolan på långholmen vi badade lite och typ bah låg på en filt och hade de allmänt bra sen cyklade man hem..
och då fick mamma för sig att vi skulle ut o träffa hennes kollegor...vilket jag INTE ville men aja...
så vi träffa alla dom och jag vill inte vara där längre så jag messa lite med folk för att underhålla mig själv och de funka ganska bra de innan de började regna.. då drog vi o käka pizza :D vilket var MÖMS!

och nu sitter jag här klockan halv 12 och jäspar..:P
undrar nästan hur många av dom man känner som är ute och krökar just nu.. fan vad jobbigt igentligen..och så
IDIOTISKT.

man kan ha såå mkt roligare utan sprit fan .. men om de e någon som vill supa får dom väll göra de lixom men jag fattar faktiskt inte varför man gör de.. eller jo de kanske jag gör men om man tänker logiskt...

aja NU
ska jag sova annars däckar jag på tangenterna och de är ju inte sååå lyckat ahaaha :P

aja natti natti!

// Felli♥

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback