I bet you laugh at the thought of me thinking for myself

Hej alla glada och icke glada människor :) <3
Har pre kommit hem från landet med nästan hela mig hel... har skadat tån i ett försök att röra mig lite snabbare.
så en stor bit av huden under stortån is No more.. men jag är tapper och grät inte alls..eller där ljög jag, när jag senare skulle berätta för min kära moder om min klumpighet, då svämmar tårkanalerna över (?!) that eas weiiird :O

men förutom att jag inte kan gå som en normal människa mår jag OUTSTANDING :)
men jag har grovt tråkigt och de messade jag massa folk nyss haha ( så mkt liv har jag )
undrar om någon är ute..
men om de finns någon där ute som vill hitta pö nött är de bara och messa eller ringa , är idel öra :)

nu ska jag forsätta lyssna på musik :)

// Felli Belli♥

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback