The Same

Hola guapas y guapos.

Lite spanska där haha, fick en plötslig impuls av att jag skulle vilja dra till spanien i sommar.. men
tyvär kommer det nog inte bli så..:/
Har typ inte gjort så mkt idag..Jag morsan och Jeff ( her boiifriend ) käkade brunch på nått café i stan :) nice nice var det. Åkte bil hem med lite reggea i stereon och hade mina pilot brillor på mig ( yes, har köpt nya )
träffade stora systern min lite snabbt och shoppade i stan med henne. Nu ska vi typ dra till någon resturang eller nått, awesome ! efter det skulle typ mi madre och Jeff ut på kvällen så det blir huset för mig själv ikväll, vilket är totaly awesome ;) <3

Plus!
så har jag läsk i kylen och chips i skåpet!
Jag vet att man borde äta mindre skräpmat och sån skit men jag är en tjej som faktiskt njuter av vad livet har att komma med ;) är ingen sån brutta som käkar piss lite bara för att hålla vikten :)

Ät mycket och må bra, sen är det bara att träna lite så mår man tip top :)
apprå på träning så har jag juh kört det där gör 50 situps om dagen och är faktistkt grymt nöjd med min mage, självklart finns de små saker man stör sig på men whatever jag är ung fan vem bryr sig ! xD

Jag vet att jag suger på att blogga men jag orkar verkligen inte ibland :P jag skriver när jag har lust och har tid :)
det som är dåligt är att jag gillar att lägga ut bilder på bloggen men efter som min Vivaz för tillfälet är helt död och pajj så kan jag inte ta några bra bilder , vilket suger Kamel..Men jag ska se om jag hittar någon bild/er

Nu måste jag gå!

// Fellan Bellan♥


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback