bredäng är en bred äng!

shululu !

vaknade runt halv 11 idag ..:P soovaaa uuut kallar jag de :)
ringde linn och bestämde när vi skulle ses.. 1 timme senare hade man duschat och klätt på sig då ringde de på dörren och pang bom där var linn. hon steg på och jag sminkade mig och dammsög huset ( mutad av mamma )
sen drog vi till pressbyron , köpte lite godis och drog till bredäng för att träffa Jerry och Danne :)

vi kollade på Halloween först och den jävla halloween låten skrämmerslag på mig ! azzå den e seriöst skit obehaglig för värsta rysningarna av den låten..:S de blev man mobbad för...xD aja men jag tar inte illa upp över de ! sen när vi skulle sticka hem så tog danne tag i linn och Jerry i mig och drog ner oss i snön och mulade oss hahaha man såg ut som en snögubbe efter de haha ! det var kallt! jag och linn drog hem lite senare och satt och lyssnade på musik på tuben :) naz naaz <3

sen drog vi hem till mig o stekte lite korv och lyssnade på gammla godingar, några timamr senare drog hon hem och nu chattar vi bara :)

Dagenslåt : stripper firends - Tila teqiula

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback