dream on baby

tjenna
har slaggat hos linn idag . vi hade de nice med godis och cola
innan var vi på muk och träffade alla sköna människor ! :)
på morgonen failade vi med att göra cement pankakor ... usch ... inte bra alls asså !

men nu till en roligare sak! eclipse twilight saga trailern har kommit ut ! och jag längar såå efter att få se filmen säger jag bara ! :D

jag vet att man igentligen inte borde gilla twilight filmerna .. men om man har läst böckerna så blir man atomatisk galen i edward o jacob de bara är så :P

här kommer trailern till 3 filmen i twilight serien ...



pussar o kramar !

ps. ikväll drar jag kanske ut o flummar lite vi får se vi får se..:P

Kommentarer
Postat av: Tintin (:

JUSTE! Du var ju inte deeer :( sry <33

2010-03-14 @ 00:01:23
URL: http://barnetarne.blogg.se/

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback