Love Love Love You Love Love Love

Ibland är allt ju bara för jobbigt !
till exempel att man har kommit på att man fortfarande älskar en viss person på ett visst!
men något posetivt är att de kommer gå över, hoppas jag iallafall.
men de finns inget man kan göra åt saken. förutom att kanske bara stå ut och ignorera den oresonliga delen av din hjärna som står för kärleks-kännslan om man säger så.
men aja nog om de.

Jag har varit i skolan idag och försökt att kontrolalera min mun som har en tendens att börja flabba för mycket...
Det har jag fått höra av ungefär alla lärare i vårt arbetslag i skolan ... Jippie....

aja nog om de nu ska jag plugga inför provet i morrn... de kommer inte gå bra ...:S

varma kramar i vinter kylan
// Fellan Bellan fillefjonk


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback