Memories

igår kväll var man på muk och hade de bra med alla vännerna. drog till ica ( vi e ju stammisar ) med linn hugo o max vi köpte lite stuffs. jag har oxå fått reda på att invandrar snubbarna på muk gillar mig... de e sjukt obehagliget faktiskt... en kille med ett namn jag inte kan utala har addat mig på fejjan och skickar massa medelanden som jag inte fattar nått av vad han skriver ...
aja berättade allt för pepsi och på nått sätt så gjorde han mig lugn..
all den tid vi lixom har varit med varnadra så e han en av dom som känner mig mest och det kan man ju inte bara ignorera .. eller? men de slutade med att vi kom in på gammla minnen han beskrev allt som om han saknade de. och minnen som man försökt glömma är inte kul att få tillbaka i huvudet igen..  tillslut fick dom mig att börja gråta som ett barn. linn jag kommer behöva en kram snart !
men de känns som om jag allt har ledat till något bra.. eller de hoppas jag iaf. står inte ut med att veta att allt var i onödan.. jag vet de blev ett lite förvirrat inlägg men de e allt jag kan få ut av mina förvirrade tankar just nu. och när man äntligen tror att man har gått vidare och att man mår bättre än någonsin så blir man påmind om de förflutna. men jag skiter i mitt förflutna just nu för jag lever i nuet.

// Felli ♥

 

 


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback