blue eyes, green eyes, just beautiful

tjenna bree
är hemma hos farsan just nu :) sitter med bena i kors i soffan och datan framför mig, de e chill ;)
valborg igår, satte ute på landet och var orolig för jerran... men han mår bra och är hemma nu så jag har börjar varva ner nu...<3 för några dagar sen så regnade de och blixtrade den dagen var jag med med mina flickor Linn och Tintin<3 vi flummade runt och skrek och jag sprang runt som en liten flicka och fnittrade medans blixtarna lyste upp himmlen... sååå grymt underbart var det att ränka elefanter hahaha ! xD

// Fellan ♥

skriver mer sen pappa vill ha datan ...:P

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback