guldpeng

tjo bre !
linn slaggade hemma hos mig och  familjen idag :) vi flummade lite på kvällen :)
hon drog runt halv 3? nu är klockan 4 :) jag sitter här och tråkar.. väntar på att man ska få fika.. xD
jag har fått tre myggbett på kinden som en trekant och dom klicar som in i helvete...-.-
nathanel har precis svalt en 10 ..-.- så han sitter och skriker just nu för att han är så arg över att han inte har sin peng som tandfen gav honom.. jag tycker självklart synd om honom men de e väldigt underhållande oxå.. xD 
jag mår finnemang just nu även om dom jäkla myggbetten retar gallfeber på mig...! farsan är ute och hälsar på hos kisses så de e bara jag brorsorna och louise här.. ska lägga in en bild på Felix sen men det blir nog i morrn..
nu ska jag dra ! pussar och kramar !

// Fellan♥

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback