HH-rutig

gud jag får astma anfall av den killens armar .. damn asså jag brukar inte reagera som ett jävla cp när jag ser en snygg kille.. men när mr. beatuiful kommer då ska kroppen plötsig reagera som om man hade damp... jag hatar det !!!!!!!! :( jag behöver hans nummer nu ! vill ha honom nu!!!!<3 <3 <3 <3

dagen har varit grymt tråkig ända tills jag drog hem typ.. fast vi träffa lite små pojkar ett tag vilket är helt okej ..:)
kvällen ägde sönder :) <3

nu ska jag göra lite grejjer och sluta dricka läsk 24/7 är mitt nya motto ! :) <3 <3 nu ska jag göra lite armhävningar och situps :) <3
hare jätte bra!

kram kram

// Felli♥



Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback