Jesus. Är. Helig.

Jag har en boll som heter Jesus.
Han är min vän.
Han är rund.
Precis som en boll.

Dagen har varit lång men rolig har haft sista matte lektionen, sista idrottslektionen och sista svenska lektionen innan sommarlovet.. och det ÄGER ! sommaren är nära ! har min avslutningsklänning och livet leker !

var med Linn elliot adam lejonpojken och några mer 97:or idag och hälsade på på mfk. Elliot snuskade sig om linn så att jag trodde att jag skulle spy annars var allt grymt kul :) adam var grymt speedad haha så det var mycket garv :)

har varit ute med tintin och Linn vi inspekterade kukar och snackade om sex ;) hahah
och jag o linn ska tydligen ligga med roberto i 8an föresten...japp...xD

nu ska jag slagga tror jag..
natti natt!

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback