Planet

okej , jag sitter här.. ensam.. och kollar på barnpogram.. hum..nått är seriöst fel.. xD
jag väntar på att pastavattnet ska börja koka så att jag kan fixa lite käk till mig själv . jag har piss tråkigt just nu och ska nog snart dra hem från pappa snart. men om någon vill hitta på nått ikväll så messa :)
Vill snacka med Jerran just nu men får inte tag på honom.. YEY -.- så de e piss tråkigt ! jag var ute
med linn i torsdags och vi flummade lite på zinken och snackade om livet :) fan de var grymt kul säger jag bara sen sprang man hem i världens värsta spöregn ! de var myyysigt !

nu ska jag fixa min mat!!
pussar och massa sköna och långa kramar !

// Fellan♥

Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback