segaråttor

Okej hum.. HEJ
jag har inte gjort ett jäkla piss idag... vakna runt 12. satte på datan och nu sitter jag här fortfarnade.. fan vad segt. jag borde fan göra nått... men jag har verkligen ingen ork till det.. kanske borde sra ut elr nått för att få lite luft men asså det här vädret suger kanmel balle ! :O
allt är så grått fan.. dammsugeväder tycker jag... borde kanske läsa lite... ja det var en bra idea.. ooh jusste jag har ingen ny bok jag vill läsa ! okej, kanske se på någon bra film? har juh avatar hemma? jusste ja avatar kollade jag på igår den vill jag inte se om.. men någon bra film borde det väll finnas??? böööh vad seegt -.-
kanske ska spela något spel på datan då? ja det får jag göra.. om jag hittar något spel värt att spela...-.-

ska kanske baka? en kladdkaka? men jag oooorkar inte vänta på att den ska bli klar...
fan vad segt... segaråttor segt är vad det e ..

 

 hahah familjen<--- min pappa ser inte alls läskig ut nej.. och Nathanel blänger inte alls surt på mig nej??

// Felli


Kommentarer

Här kan du komentera det jag har skrivigt.

Ditt vackra namn:
kom ihåg mig?

Din Mail: (visas inte för någon)

Ditt fina blogg namn:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback